keskiviikko 6. elokuuta 2008

Lomalta paluuta 1



5 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Mää olen käynyt tuolla sillalla kans! Se koko pohjoinen rannikko on niin kaunista.. Mulla on sydän siellä.. :) Muistan kun joku vuosi sitten viimeksi palasin saarelle, oli tunne kuin olisi tullut kotiin. Kaikki se vihreys! (ja harmaus..) Jos näit siellä yhtään Davidia, Johnia tai Matthewia, kerroithan terveiset! :D

Vintage living kirjoitti...

Huh, mua huimaa jo pelkkä kuva riippusillasta! Mä en voisi mennä yli! Tai sitten mä en pääsisi enää takaisin...
Kuis Pariisisssa?

ksenia kirjoitti...

Wau, mitkä maisemat siellä pohjosessa on! Pariisin kuvia odotellen...;)
Kun palaat, niin sun täytyy järjestää kuvien katseluilta!

Halaukset täältä sateisesta Suomesta:) Mulla loma alkaa olla lopuillaan, nyyh... Arki alkaa maanantaina. Ootko käyny vilkaseen meidän Lapin kuvia, löytyy h7:sta?

Elina kirjoitti...

Hurjaa mikä riippusilta, mahtavan näköistä jälleen!

17 neliötä kirjoitti...

emmi - hih, ei näkyny johneja...liettualaiselta tyttökämppikseltämme terveisiä!

vintage living - se silta oli LYHYT! ihan huijausta. Mutta hurjan hieno paikka silti! Pariisi oli hieno.

ksenia - mulla on paljon kuvia, mutta eiköhän niistä jokunen mukava löydy näytettäväksi. Kurkkasin joo kuvat, hienot maisemat, mä en olekaan käynyt Lapissa kesällä koskaan. Ja halit sateisesta irlannista!

ekub - Pohjoisessakin oli tosiaan hienoa!